Weź głęboki oddech i wymyśl dobrą nazwę
Nazwa cukierków pochodzi od nazwiska braci Halls, którzy wyprodukowali je w latach 30. ubiegłego stulecia.
Historia nazwy, która od lat koi ból gardła
Cukierki Halls pojawiły się na brytyjskim rynku w latach 30. XX wieku wyprodukowane przez firmę należącą do braci Halls (stąd też nazwa). Początek marce dało wynalezienie tzw. Formuły Menotolowo-Eukaliptusowej, na bazie której stworzono popularne do dziś cukierki na kaszel. W 1964 roku firma została przejęta przez przedsiębiorstwo Warner-Lambert, następnie wraz z innymi produktami trafiła w ręce Pfizer. Obecnie jej właścicielem jest firma Mondelēz International.
Halls sponsorował wiele imprez biegowych, co współgra ze sloganami marki o wzięciu głębokiego oddechu.
Warto też wiedzieć że:
W Owocnych tworzymy nazwy, które zapadają w pamięć. Zobacz przykłady.
Hasła reklamowe i slogany wykorzystywane w kampaniach Halls mają często modułową konstrukcję - łączą „Breathe deep” z innym odpowiadającym kampanii hasłem.
Najlepsze hasła i slogany
reklamowe Halls
-
- Breathe deep
- Weź głęboki oddech
-
- Breathe deep. Stay cool.
- Weź głęboki oddech. Bądź w porządku.
W Owocnych piszemy treści, które zwiększają sprzedaż tu są przykłady.
Przykłady genialnych
reklam marki halls
Warto też wiedzieć, że
W Owocnych tworzymy logo, które robi dobrą robotę. Zobacz przykłady.
Projektujemy strony, które dystansują całą konkurencję. Sprawdź jak się to robi.