Johnson & Johnson - o trzech braciach, których firma zdominowała dział medyczno-kosmetyczny | Owocni
X
X

Napisz kilka słów o swoim projekcie
i otrzymaj niezobowiązującą ofertę.

Imię:
Mój email to:
Tel. Opcjonalnie
Napisz kilka słów o swoim projekcie
Podstawy
I techniki
Copywriting
w internecie
Nazewnictwo
I pozycjonowanie
Ikony
i ich historie
Wskazówki ekspertów

Projektowanie stron

Web design

Marketing internetowy

Agencja marketingowa

Projektowanie logo

Branding

Tworzenie nazw

Naming

Przekonujące treści

Copywriting

Johnson & Johnson

Streszczenie
marketingu firmy


Nazwa: Johnson & Johnson

Branża: Farmaceutyki i kosmetyki

Data założenia: 1886

Mariusz Słowik

Autor:

Mariusz
Słowik

Cała prawda o nazwie firmy Johnson & Johnson

Nazwa pochodzi od nazwisk braci zakładających firmę.


Co ciekawe – przedsiębiorstwo otworzyło trzech braci Johnson, ale w nazwie jest ich tylko dwóch: Johnson & Johnson.

O trzech braciach, których firma zdominowała sektor medyczno-kosmetyczny


Firma Johnson & Johnson powstała w 1886 r. w z inicjatywy trzech przedsiębiorczych braci Johnson – Roberta Wooda Johnsona, Jamesa Wooda Johnsona i Edwarda Meada Johnsona. Firma początkowo zajmowała się produkcją materiałów opatrunkowych. W 1889 roku Johnson & Johnson zaprezentował plaster przylegający z tlenkiem cynku. Szybko stał się on powszechny podczas operacji i zabiegów chirurgicznych. W 1890 roku firma patentuje igłę chirurgiczną bez ucha, dzięki której można było uniknąć ryzyka zanieczyszczenia sprzętu. Ta innowacja zrewolucjonizowała świat medycyny. Na przestrzeni kolejnych lat Johnson & Johnson obok produktów dedykowanych stricte branży medycznej zaczyna oferować także środki higieniczne i kosmetyczne, soczewki kontaktowe, a a także leki bez recepty dla szerokiego grona odbiorców.


Obecnie w skład Johnson & Johnson wchodzi aż 250 przedsiębiorstw i laboratoriów funkcjonujących w 57 krajach świata. Do submarek firmy zaliczają się: Acuvue, Carefree, Clean & Clear, Johnson's Baby, Neutrogena, Nicorette, Nizoral i inne.

Wnuczka jednego z założycieli była pierwszym dzieckiem, które pojawiło się na etykiecie pudru dla dzieci Johnson & Johnson.

Warto też wiedzieć że:

W Owocnych tworzymy nazwy, które zapadają w pamięć. Zobacz przykłady.

Hasła reklamowe i slogany marki Johnson & Johnson, jak i poszczególnych produktów bardzo często odwołują się do emocji, mówią o miłości, trosce o najbliższych z wykorzystaniem produktów J&J.

Najlepsze hasła i slogany
reklamowe J&J

    • Your Druggist is More Than a Merchant
    • Twój aptekarz jest kimś więcej niż handlowcem
    • For all you love
    • Dla wszystkich których kochasz
    • Care Inspires Care
    • Troska inspiruje troskę

W Owocnych piszemy treści, które zwiększają sprzedaż tu są przykłady.

Przykłady genialnych
reklam firmy J&J

Johnson & Johnson Neutrogena slogan
Johnson & Johnson Nicorette kampania
Johnson & Johnson Zyrtec reklama

Warto też wiedzieć, że

W Owocnych tworzymy logo, które robi dobrą robotę. Zobacz przykłady.

Projektujemy strony, które dystansują całą konkurencję. Sprawdź jak się to robi.

Image
Dobre teksty, pisane są
przez dobrych ludzi
Jeśli odpowiada Ci ten spokojny klimat porozumienia
panujący w małych zespołach,to u Owocnych
poczujesz się jak w domu.