Jak uwarzona została nazwa i marka Kompanii Piwowarskiej
Nazwa Kompania Piwowarska to bezpośrednie odniesienie do profilu działalności firmy. „Kompania” jako duże grono, dawniej: stowarzyszenie kupców to nawiązanie do trzech dużych browarów wchodzących w skład KP.
Marka z kilkunastoletnim doświadczeniem skupiająca browary z kilkusetletnią tradycją
Kompania Piwowarska powstała w 1999 r. i jest obecnie największym przedsiębiorstwem piwowarskim w Polsce. Kompania skupia trzy browary – Tyskie Browary Książęce, Browar Dojlidy w Białymstoku oraz Lech Browary Wielkopolski w Poznaniu. Firma w swoim portfelu ma również inne popularne marki piwa produkowane w Polsce, m.in. Dębowe Mocne, Redd's, a także międzynarodowe marki: Pilsner Urquell oraz Grolsch. Od 2009 roku właścicielem Kompanii jest międzynarodowy koncern SABMiller.
W browarze w Tychach należącym do Kompanii, piwo warzone jest już od 1629 roku.
Warto też wiedzieć że:
W Owocnych tworzymy nazwy, które zapadają w pamięć. Zobacz przykłady.
Hasła reklamowe i slogany poszczególnych piw należących do Kompanii Piwowarskiej wpisują się w narrację danej marki. Np. slogany Tyskiego często nawiązują do polskiego pochodzenia browaru.
Najlepsze hasła i slogany
reklamowe Kompanii Piwowarskiej
-
- Tyskie. Z Polski
-
- Rano kawka, wieczorem Żubr
-
- Majstersztyk (Dębowe Mocne)
W Owocnych piszemy treści, które zwiększają sprzedaż tu są przykłady.
Przykłady genialnych
reklam Kompanii Piwowarskiej
Warto też wiedzieć, że
W Owocnych tworzymy logo, które robi dobrą robotę. Zobacz przykłady.
Projektujemy strony, które dystansują całą konkurencję. Sprawdź jak się to robi.